04 junho 2006

All you need is... all you need

Unha das mellores novas dun verán que se me presenta soporífero e caseiro en exceso.

Se nun més non mudan as cousas, nin Praga, nin praia, nin Cristo que o fundou. Dosificarei o maná en porcións pequenas e agardando ata xullo cando está prevista a saída da cuarta e penúltima entrega. Me cago na FOX e na DÚAS de TVE por facérenme agardar.


PD: (Pervertir a Lennon xa é algo habitual para este ególatra...Anubis fará abono co meu corazón, mais sarna con gusto non proe.)


7 comentários:

Anónimo disse...

Esto de la confluencia astral va a ser cierto porque estaba pensando en estas cosas los últimos tres días. Verás, I tell you. Presta atención.

Resulta que los vuelos a Praga (con nuestra maravillosa falta de previsión) ya se han puesto en 165€ en el mejor de los casos (lo normal que he visto son alrededor de 210€ los primeros quince días de julio). Así que me dije: eh tío, colega, ¿no saldrá mejor pillarse un interbarril directo a Praga (y luego Dios dirá)?. Y me puse a mirar, y resulta que para poder ir hasta la Czech Republic hay que pillar tres zonas, lo que son 384€ y durante un tiempo de un mes.

Y claro, me puse a pensar. Por un lado estaban los 165 de una única ciudad y durante sólo unos días, y por otro estaban los mejor amortizables 384 de un mes de experiencias sex... inigualables. Así que me puse a pensar por cuánto saldría la broma en el caso de un interbarrel. Calculé sobre la base de 15 días y con un presupuesto bastante alto, 40€ al día. En la mayoría de los casos ni nos acercaremos (sobretodo si nos mantenemos en la Europa del Este), aunque fijo que los alcanzamos en el Oeste europeo (véase París, Amsterdam, Bruselas, etc.). Así pues, en total y tirando por lo altísimo, nos saldría por la nada desdeñable cifra de 984€, aunque si nos esforzamos (sin matarse eh, que soy un vividor xD) nos saldría en total por unos 600€.

Yo, muy al contrario de mis previsiones, creo que para julio me quedarán unos 400-500€. Si no encuentro un prestamista, voy listo, pero haré cuanto esté en mi mano.

Asimila mi cutredesarrollo mental y coméntame.

Anónimo disse...

http://www.renfe.es/interrail/img/mapa_interrailg.jpg

En la zona D nos saldría todo bastante tirao de precio, aunque para eso que nos hable nuestro experto internacional.

Urizen disse...

Praga en inverno ten que ser a caña... e así nos libramos do simulacro de paz e amor.

Alfredinho disse...

Praga en inverno, Praga no vrán...

Vaias cando vaias.... Praga foi, é, e seguirá sendo inigualable despois de deixar alí a miña pegada, xD

Sen ánimo de ofender...

Anónimo disse...

Ya ya ya ¬¬ Tú no ofendes... ¡apuñalas! ... xD



Ey Zoidberg, ¡algo habrá que hacer!

Urizen disse...

¡gulú gulú gulú gulú gulú gulú gulú! (onomatopeya calamárica)

Alfredinho disse...

Home, dende logo, en Hungría xa che podo asegurar que gastar non gastas moito, nin en ningún dos outros países da zona D agás na República Checa.

Non é que teñan prezos excesivamente caros, pero nótase a influencia do poder do Euro.
Ademáis poderíades ter a ventaxa (ou desventaxa, polo menos dende o meu punto de vista) de que probablemente agora xa probablemente vos acepten €urillos, xa que cando fun eu estaban comezando e aínda eran un pouco reticentes e non en tódolos sitios os querían.

Para algunha dúbida máis acerca de Hungría ou República Checa (Praga basicamente), non dubiden en preguntar.