19 março 2006

San Patricio, estrellas e eu sen gorro

O conflito continúa...

Enésimo San Patricio sen agasallo de Guinness... (o meu reino por unha camiseta, un pano, fucking whatever ...).
Odio o IPC, as súbas de improviso e os camareiros inframentais.

Valen infindas veces 3,30 €:
*A boa compaña
*As pintas a 4.30 con promesas que se perderán nesas 4 paredes...
*Fre, Hugh (Follow him...) LLorch and consorte...





"Don't wanna weep for you, don't wanna know

I'm blind and tortured, the white horses flow

The memories fire, the rhythms fall slow

Black beauty I love you so..."

E que cada un pense o que queira...


2 comentários:

Alfredinho disse...

E sobre todo... sen gafas de sol

Anónimo disse...

Pois eu teño un gorrecho de Guinness chulísimo. O único é que me queda enorme. Tes que ir a Santiago buscar un, porque sempre sobran e cho dan sen problemas.
Veña, rapaz.
Chau!