19 abril 2006

April is the cruellest month

"Noblesse oblige" como dirían os pedantes, aquí de novo sen moita gaña de escribir pero "plantando un post" por imperativo salmoneríl. Imos resumir esta nefasta semana nuns cantos puntos no que chamaremos :A semana dos C2's á edquedda.

1/Só quedan dous

2/"V" de véndete

3/Hai mulleres que choran porque non poden ir a Betanzos...

4/Pedimos perdón ao compañeiro repelente por darlle o coñazo cunha merda de peli as 5 da mañá

5/Aos tipos que me roubaron: "Espero que non malgastárades os 15 céntimos"

6/ E por ultimo e non menos importante extrapolo a dúbida que me espuxo Alba Lavigne no finde, a todos os repelentes (e aos que non o queren ser):

M. ou Mi coco ?

PD:Xa que estamos coa diarrea encefálica:

Frase machista da semana:
"As mulleres son como as moscas, ou se posan no azucre ou na merda"

2 comentários:

Alfredinho disse...

Pois por imperativo FREdil teño que respostar que a derradeira é unha complicada pregunta, xa que ámbolos dous son temas con moito significado, e despois daquel "Promesas que no valen nada" na noite de San Putricio xa non voltarei ter a misma concepción de Los Piratas.
De todos xeitos, quedo con "M".

E iso de que só quedan dous... haberá que discutilo cun vasos de licorca, que se cadra certa patrona pode cambiar iso, ¿non si Salmón?

O sábado pode ser un gran día (e o xoves próximo tamén)

Alfredinho disse...

E pola película non te preocupes, a min non me custou nada. O que máis me jode é que ó final non servira de nada porque era unha merdiña.