21 março 2007

Ah, L'amour

Alguen que habitualmente visita esta blog, ou eso dí (ainda que non comentes...¡¡¡Vou ter que comezar a rastrear IPS Falsari@s!!!) comentoume recentemente que estou feito "Un pesimista de carallo",e ante a miña resposta de que estou rexeitando as continuas solicitudes por parte da Administración U.S.A para traballar no telefono da esperanza iraquí, desafiouseme a falar dalgo positivo nesta blog o tema escollido foi : O Amor.

Unha vez houben vomitado a miña ración de verduras diaria, repúxenme e comecei a trebellar no maxín algun xeito de non ser vulgar, moña ou cansino falando do tema. O magnífico post cheo de fartura que posteou o gran Fre no día de hoxe confírmame que aínda hai cousas que dicir:

Fai falla máis amor deste


E sobra deste

3 comentários:

Anónimo disse...

Eh, no has hablado del amor :P. El primer vídeo no es amor, y el segundo... es... es... german p0rn!!!

Fenicia disse...

Eeehh...
Tereino en conta cando me volvas preguntar a hora...

Salmonero disse...

Quién se viene conmigo al cine?