22 outubro 2007

No fue bueno, pero fue lo mejor...

Ser quén de facer unha dominada, mercar algo con raias. Que o mal sangue do futbol quedara no estadio porque para os da casa xa teño dabondo: -¡Semella que mordes... pero non tanto!- e botar todo o día pedindo perdóns, algúns máis importantes que outros. Nin ladrar, nin fuxir da xente descoñecida que invade "o meu propio metro cadrado". Dos cinco minutos de risas quedarme máis cas risas que cos cinco minutos. Peneirar o meu tempo e reservarme o mellor. Facer cousas que non quero e sentír o esforzo pagando a pena. Non sei se son distinto pero comezo a ser mellor.

-...Estaba a me perder no intre do pestanexo...-

----------------
Now playing: Townes Van Zandt - Waitin' Around To Die
via FoxyTunes

7 comentários:

Anónimo disse...

¡Amén hermano! Yo aquí ya me estoy cansando de ser el tío guay que le cae bien a tol mundo, necesito desahogarme con alguna bordería de vez en cuando, y dios qué bien sienta. Pero no te preocupes, no eres distinto aunque tampoco el mismo, de la misma manera que el árbol no tiene las mismas hojas de la anterior primavera, aunque siga estando en el mismo sitio y con el mismo aspecto. Armonía y cambio van de la mano. O así lo veo yo vamos.

Salmonero disse...

Viva la Sexta! qué harías si tu hija saliese con un tío llamado Metersacker...

Fenicia disse...

A vós fumar verde séntavos revirao...

Urizen disse...

Fenicia-teño-unha-camisola-igualiña-á-que-leva-a-bicha-no-seu-ultimo-videoclip-mais-non-me-parezo-a-ela-ainda-que-o-pense-e-diga-todo-o-mundo.
Fala por eles, eu penso que renunciei por un bo tempo ós encantos da raíña Mab

Meu peixe ...Eu non a deixaría...ten máis perigo porque sabe alemán...ac ac ac (descoñezo a onomatopeia da risa euscara)

E señor Bender :¡ So do I !

Alfredinho disse...

Xa sei que chego tarde, pero nunca o é demasiado.
Entre Metersacker, Marihuanas e follas de árbore de primaveira estades a facer aquí un popurri de la ostia.

Vai sendo hora dun Congreso no Parlamento. E de que Alba cumpla aquelo de seguirme o ritmo aínda que, nestes tempos que se corren, sexa máis sinxelo beber canda min que abrir un chupachups.

Fenicia disse...

Urizen...eres un falsete...acabo de ver o vídeo, estou pensando demandala por plaxio, será porca...
En fin, certo Frodo, teño mono de Parlamento, a ser posible sen marines franchutes. Mañá ten pinta de facer boa noite...

Anónimo disse...

Fre, vete preparando que yo me estoy acostumbrando a privar nueve pintas por noche, ¡así que yo de ti iba recuperando el ritmo!