18 novembro 2007

Sen Etiqueta

Vale que non me vaia facer un lifting...estes días estou sen barbear. Vale que repita cousas coma un papagaio... aínda que as veces gustaríame ser escoitado á primeira vez. Vale que sempre pareza que pido permiso por todo...pero tamén sei o que quero. Entre o 0 e o 1 hai moitos decimais (seguro que alguén pode ilustrarme)... ando na procura dun no que quedarme e comezar a moverme dende alí. Sei que as decisións con movemento causanme tantos arrepíos coma un avión...pero cavilo en xenocidar todo supoño, pode ser e se cadra do meu vocabulario. Se alguén ousa querer volver poñerme unha etiqueta que o faga cando morra...por favor.

...e meu pai regaloume unha brúxula:Sur

----------------
Now playing: Metallica - Bleeding Me
via FoxyTunes

5 comentários:

Anónimo disse...

Pos yo te voy a poner una: "Mentiroso". Me debes algo...

oko disse...

pois eu creo que é máis divertido ir oscilando. estar sempre na mesma cifra, bufff, non ata moito???
dígollo coa experiencia de persoa oscilante (pero firme na smiñas decisións, iso si)

Urizen disse...

...por suposto pero sempre é necesario un punto fixo dende o que oscilar coma cun péndulo e se está en terreo non achado antes, moito mellor.... pode un quedarse e moverse ao mesmo tempo ???

oko disse...

ten que ser posible

Salmonero disse...

Tomo nota...