05 outubro 2008

Esperando un eclipse me quedaré entre el sol y mi corazón...

Eclipse-Solar

"Un día más me quedaré sentado aquí, en la penumbra de un jardín tan extraño, cae la tarde y me olvidé otra vez... de tomar una determinación..."

E con Bunbury volve todo, unha vez máis. As casualidades son arquitectas dos mellores momentos da miña vida e levan coa escadra e o cartabón ás miñas costas un bo tempo. Falaba do arrecendo de novas Audreys e onde hai fume sempre hai lume.

Fax, Bunbury, Ourense. Nin na peor película da historia collería unha secuencia onde cantar Alicia a alguén que non se chama así, na pranta baixa do rus as 7 da maña, a cambio dalgo, non sexa algo surrealista. A parte romántica sempre é cousa do momento e de de Don Enrique.

Algúns non fomos feitos para estas cousas, para as idas e as voltas que á fín so me deixan a testa máis que asomada, conseguindo que nunha noite esquezan o meu nome, e con todo o demáis feito un cristo.

E para vomitar isto, tanto como para comprendelo sendo parte da nausea, un debera tragar este sandwich musical que suliña o final da queixa.
----------------
Now playing: Radio Futura - La estatua del jardín botánico
Now playing: Bunbury - Alicia
Now playing: Michael Andrews - Gretchen Ross
via FoxyTunes

2 comentários:

oko disse...

alicia foi parte da miña banda sonora deste verán. o de bunbury foi un dos mellores concertos da miña vida, hai xa un par de anos. ás sete da mañá as cousas non poden senón ser surrealistas

Urizen disse...

No que a mín respecta non era unha canción especial agora en canto escoito as primeiras notas...parece que me volvo pouco a pouco máis mol coma se fose líquido

se non é indiscreción???...Onde foi ese concerto???

Cousas que ten a música...